7. Couserans

M. Martin, detrás el Etang de Lers (Francia). M. Martin, dezaga l´estanh de Lhers (Oczitania)

M. Martín, detrás el Etang de Lers (Francia). M. Martín, dezaga l´estanh de Lhers (Oczitania)

De tardis -por a redolata de Foix- marchan a conoxer bella par d´o territorio pirinenco de Couserans. Esnabesan chunto a Tarascon sur Ariége e continan por carreteras montañesas espleitando lo marbielloso paisax, dica qu´arriban ta ro puerto de Lers, en primeras, e dimpués ta l´etang de Lers situgato a 1.264 mts. d´altaria.

El Mont Beas reflejado en las aguas del Etang de Lers (Francia). Lo mont Beas reflexato en las auguas de l´estanh de Lhers (Oczitania)

El Mont Beas reflejado en las aguas del Etang de Lers (Francia). Lo mont Beas reflexato en las auguas de l´estanh de Lhers (Oczitania)

Ye un polito estaño (“laco represato”) de montaña en o que se i reflexa n´as auguas suyas lo Mont Beas.

Vista desde el Etang de Lers (Francia). Ambiesta dende l´estanh de Lhers (Oczitania)

Vista desde el Etang de Lers (Francia). Ambiesta dende l´estanh de Lhers (Oczitania)

Se´n ye i metendo nuble, pero de güen estar, e se gronxían discansando a´l canto lo laco e fendo-ie cualques afotos. Aquí se i prautica d´ibierno l´esquí de fundo.

Los chicos de San Ildefonso con bolas de nieve en el  puerto de Agnés (Francia). Los \

Los chicos de San Ildefonso con bolas de nieve en el puerto de Agnés (Francia). Los “mozez de San Ildefonso” con bolas de nieu en lo puerto d´Agnés (Oczitania)

Continan la cursa puyando lo puerto d´Agnés, do se´n baxan de l´auto en biyer nieu por as márguins d´a carretera, ta pillar-la en almostas y afotiar-sen-ie; bella mica más adebán s´escunzan con una sosprendén ambiesta, tornan á aturar, i fan afotos e, como l´orache se´n malmete más y más, alcuerdan tornar enta Foix.

M. Pérez y M. Martin cerca del puerto de Agnés (Francia). M. Pérez y M. Mart�n plegando ta lo puerto d´Agnés (Oczitania)

M. Pérez y M. Martín cerca del puerto de Agnés (Francia). M. Pérez y M. Martín plegando ta lo puerto d´Agnés (Oczitania)

Dimpués de repasar lo puerto de Lers s´aturan por zaguer begata chunto a un luenguizo sallán.Ye estata una tardi tranquileta e bian escurruchata; continan lo biache dica plegar en Foix.

M. Martin delante de una cascada bajando el puerto de Lers (Francia). M. Mart�n debán de lo sallán, en la baxata de lo puerto de Lhers (Oczitania)

M. Martín delante de una cascada bajando el puerto de Lers (Francia). M. Martín debán de lo sallán, en la baxata de lo puerto de Lhers (Oczitania)

Anuncios